WELCOME TO HAJAR AZIZ BLOG
♥ SENYUMAN ITU SATU SEDEKAH ♥

Sunday, May 15, 2011

worried sampai hati awak worried


err ...knpe kau buat mcm nie haa kat kite org ?
kau tak pike ape perasaan kite org ke lepas 4 tahon kau kenal kite org ?
kau tak kan tak bole faham kite org ?
tak kan kau tak bole tanye kite org dulu ape salah kau ?
kau takde mulot ke nak bertanye ?
kau engat aku ,wawa n yana nak ke nie sume jadi ?
4 tahun kau kawan ngn kite org ,kau tau tak ?!!tapi dalam perkenalan kite kau still banyak berahsie dengan aku ,ape kau ingat aku nie mulot ayam nak heboh2 rahsie kau ??
kau kawan aku ,pandai larh aku simpan rahsie kau 
susah larh kalau asyik aku ,wawa n yana jea asyik mengalah n kau asyik menang jea ,TAK ADIL !!
aku tak tau ape masalah kau smpai kau sent message mlm tadi ..
nape tak jumpe depan2 ?nape nak suroh org lain yg bersusah payah ckp kan ?kau takot nak ftf ?
kalau tak puas hati jumpe depan2 larh kan senang ,kalau kau mara kau maki jea aku nie ,kau nak belasah ke ape ke buat larh janji kau puas 
tapi tak ~kau still mendiamkan n memencilkan diri kau tuu ..kite org manusie same jea mcm kau right ?
KITA BUKAN HARIMAU YANG MAKAN ORANG
aku dah penat larh mcm nie ,bulan nie bulan masalah aku ,tapi pernah kau tnye aku ,ape problem aku ?
pernah tak ?!!pernah tak ?!!
sekarang keputusan sume kat kau ,kau decided kite org terima jea ,
sebab FRIENDSHIP tak bole nak pakse 




   aku perlukan kawan yang boleh FAHAM aku ,

 yang LAYAN KEPALE aku yang bodoh nie ,


  yang bole aku SHARE problem , 
 yang bole bagi SEMANGAT kat aku ,

  yang CARING .


p/s : HARGAI DAN SAYANGILAH KAWAN ANDA 

No comments:

Post a Comment