WELCOME TO HAJAR AZIZ BLOG
♥ SENYUMAN ITU SATU SEDEKAH ♥

Friday, May 6, 2011

exam ?! OMG !!



 yahoo emoticon tersembunyi nie larh buku2 yang bagai nak rak aku kene bace ,puiii =,='
buku ..buku ..buku ~kenape larh name awak nie buku ekh ??takde name lain ape ??  ngambekdisebabkan awak larh sye kene belajar betol2 untuk meneruskan hidup yg dah tak macam hidup nie ~
cube larh name awak nie tukar jadi name LAWAK KAMPUS ke ,GEMPAK ke ,REMAJA ke ,baru larh semangat sikit nak bace kan  tersenyum lebar   




subjek yang perlu distudy banyak tau ..ade 9 ,banyak kan ?kan ?kalau budak pandai msti ckp "SIKIT SANGAT TUU" err ..maka sye pon berkata-kata "BELAGAK SUNGGUH ANDA" =. .='
subjek teras maybe bole tahan lagi larh ,tapi nie subjek tambahan ..susah sikit larh .dah 4 bulan belajar pon still blurr  >,<' kalau larh bole putar balik jam dunie nie kan bagosjatuh cinta




peluk eratsemangat seorang pelajar untuk belajarpeluk erat
mule2 duduk depan meja ..buku MENIMBUN mcm gunung kinabalu nie ..punye larh semangat nak belajo~TV kat depan mate ,nak tengok mcm rase serba salah pulak sebab takott buku nie merajuk ..kang dah merajok buku nie nnti susah aku nak pujok .hahahaa ..belajo punye belajo smpai mendatangkan MIGRAINE kat kepale aku nie ~dalam 30minit study ,dengan PENUH KEYAKINAN DAN SEMANGAT JUANG YANG TINGGI ,aku ambik keputusan untuk duduk depan TV ,makan maggi ,bace komik ..lagi tenang ibarat dekat awan tengah terbang2 ..wuuu ~~malaikat
untuk cikgu2 sye ,sye still tak ready lagi untuk subjek
menangisADD MATH ,PRINSIP AKAUN ,BIOLOGY ,KIMIA menangis



p/s : pestajangan tiru macam saya pesta

No comments:

Post a Comment